Saturday, November 26, 2011

USHINE ~ U-QUEEN

Posted by JAJA SDP at 7:56 AM

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgF-zEK7crHjwqjr9EB_D6rysUbzPRiGAkDIl-ztNX_x9ya34s-Cs33tXsmQo57xgd2TvrxhYP0QV3_JTNyrJO6kzZUfC_Baz4YztlvRkB0cMmOJsp7kKOnflWoC7TBjcnJWUJhr1D3VXo8/s400/image004.png
Kandungan : 14 paket x 25 gram
RM80
(Harga sebenar : RM 89.90)

Queen yang bermaksud RATU telah diadun menggunakan herba-herba mewah dan terpilih khusus bagi membantu menyelesaikan berbagai masaalah dalaman dan luaran wanita. U-Queen adalah minuman kesihatan yang kaya dengan nilai khasiat, vitamin dan bahan-bahan antiseptik untuk merawat dan memelihara kesihatan tubuh wanita secara total. Ia membekalkan tenaga luaran dan dalaman yang diperlukan oleh wanita berkerjaya masa kini. Ia membantu mengatasi masalah keputihan dan sengugut, menguat dan merapatkan otot vagina (mengatasi masalah faraj longgar dan berair), mengencang payudara dan mengangkat punggung, memberi seri pada wajah, melewatkan menopause, dan mengeratkan hubungan suami isteri, Ia juga membantu mengecutkan fibroid, cysts dan endometriosis, mencegah kanser, melancar / membersih darah serta peranakan.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEidSlyRrx32dk43IqJY2jW7RDbygXubR5utfQbRl9lJ6taOex6UTUFaBIGQXk3HB5IfN3m-mtjGCU0Tpf8FeWT3KtKuE_lcJg8Rd0xVMRxciw0iMKLgt1wE-cgAYm9auaOqZrWNWycWooT9/s400/title_product_uqueen.jpg.png

U-Queen juga dapat membuang toksin, lemak dan angin dari dalam badan dan memastikan badan yang ideal tanpa masalah berat badan serta awet muda sentiasa. Ia juga secara semulajadi akan mencerahkan kulit dari dalam dan hasilnya akan dapat dilihat selepas sebulan penggunaan. Rahsia seorang wanita, hanya U-Queen jawapannya! Anda pasti menjadi RATU di hati si dia!
Cara Penyediaan : Tuangkan kandungan satu sachet U-Queen (25g) ke dalam segelas air suam (40°C – 60°C)  sebanyak 150ml. Kacau hingga sebati dan sedia untuk diminum. Dicadangkan diambil satu jam selepas makan pada waktu malam.
Cara Penyimpanan : Simpan ditempat dingin dan kering di bawah suhu tidak melebihi 30C. Elakkan dari kanak-kanak

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhDlMrgDtAVcVWAFRtR7SKzQYMFtiddhy2KNmT1pXx87gKb6IGmZ5weWj4B9qyjqtgmk8M-SRB8POdqL3tZ4Uw77JA5CY38PaifrX8LgcZ8oCz19Zz2-7MQwoLOQlzJczFTwCyl27OE1M77/s400/u-queen.png
Tujuh Belas (17) Bahan berikut adalah :
1. Daun Sireh
2. Goji
3. Habbatus Sauda
4.Kacip Fatimah
5.Buah Manjakani
6. Betik
7. Psyllium Husk
8. Ubi Bidadari Putih
9. Rosselle
10.Acerola Cherry
11.Asam Jawa
12.L- Ghulatathione
13.Guarana
14.Honey Bee
15.Tomata
16.Nenas
17.Kolagen Marin
************************************************************
Testimoni  U-QUEEN
Bakri & Sue, Lahad Datu, Sabah (40 tahun)
Kami mempunyai 6 orang anak dan isteri selalu keletihan dan tidak bermaya kerana tekanan dan beban kerja. Sejak mengamalkan U-Queen 2 minggu lalu, dia lebih cergas dan bertenaga. Wajah lebih berseri dan otot-otot badan semakin tegang. Setiap malam merupakan malam indah buat kami dan tiada lagi sungutan. Ssshhh…rahsia seorang isteri, hanya suami yang tahu! Kini dia bukan hanya seorang isteri dan ibu malahan RATU dihati saya!
Lian, Bangi ( 35 tahun)
Saya sering berasa kurang yakin dgn diri sendiri, masalah berat badan yg ketara, kulit yg tidak bermaya dan kusam, sengugut, keputihan dan selalu berasa letih dan lesu. Setelah diperkenal kan dgn produck U-Queen dan mengamal kan nya berat bdn saya turun 3kg dlm masa 3 hari. Saya tidak lg penat dan berasa segar. Kulit saya menjadi semakin halus dan cerah dlm masa yg singkat dan masaalah sengugut dan keputihan tiada lagi. Tkasih U-Queen!
Azilah, Jalan Duta (42 tahun)
Dulu isteri minta…suami bo la yan! Tapi selepas kena penangan U-Queen, suami pula macam pengemis! Hahaha! Tiap-tiap hari saya dapat pujian…
Zana, Bandar Sri Damansara (33 tahun)
Terimakasih kerana dapat menghasilkan produk yang hebat pada harga mampu beli. Macam goring pisang panas saya jual U-Queen. Semua pelanggan saya berpuas hati. Suami saya sendiri pun memuji. Selain hubungan kelamin yang hebat, kulit saya semakin lembut dan licin. Dulu suami kata tapak tangan saya macam belakang kura-kura, kini tidak lagi. Malahan badan juga semakin cantik. U-Queen memang hebat!
Zaharah, Ampang (42 tahun)
Saya pernah mencuba beberapa produk lain di pasaran yang khusus untuk wanita, tapi kurang berpuas hati. Sudahlah harganya mahal, bahan-bahan yang digabungkan juga tidak banyak, kesannya pula amat lambat dirasai. Tertarik dengan iklan U-Queen, saya membeli dan mencuba. Selepas hanya 5 hari meminum U-Queen, saya perasan akan perubahan kulit saya yang semakin bersih dan lembab. Buah dada terasa mengkal dan hubungan suami isteri bertambah intim. Selepas sebulan mengambil U-Queen, tubuh saya terasa lebih kejap dan kulit muka semakin tegang dan berseri. U-Queen memang berbaloi : murah tetapi amat berkesan!
Emma, Bandar Permaisuri
Saya seorang wanita berkerjaya dan mempunyai anak kecil. Saya sering kepenatan dan kehabisan tenaga selepas seharian menguruskan perniagaan. Saya juga mengalami masalah kulit yang agak serius. Selepas mengambil U-Queen, keadaan kulit saya bertambah baik. Saya juga lebih bertenaga dan dapat mengawal diet saya dengan baik. Suami perasan akan perubahan saya dan kini selalu memuji. Saya beri 5 bintang pada U-Queen!
Siti, Sri Kembangan (29 tahun)
Saya mempunyai ‘kista’ atau endometriosis dan seringkali mengalami kesakitan yang melampau semasa haid. Menurut doctor saya perla menjalani pembedahan untuk membuang endometriosis ini jika ia semakin membesar atau jika dibiar akan mengganggu kesuburan dan kehidupan kelamin saya. Selepas mengambil U-Queen sejak akhir Disember, pendarahan sewaktu haid kembali normal dan hubungan kelamin tidak lagi menyakitkan. Saya yakin selepas 3 bulan mengambil U-Queen, penyakit saya akan dapat dipulihkan, insya allah!

0 comments:

Post a Comment

 

Jajawafi Plasa Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting