Saturday, December 3, 2011

MASAD CAFE & GOLD

Posted by JAJA SDP at 10:17 PM
Adakah anda Kurang Cergas,Selalu Sakit Kepala,Rasa Lemah Badan,menghidapi pelbagai penyakit?
MEMPERKENALKAN MADU ASLI DARI TANAH ARAB (IRAN)CAMPURAN HABBATUS SAUDA,ZA’FARAN.
GABUNGAN FORMULA PENYEMBUHAN BERASASKAN AL QURAN DAN SUNNAH
Madu Sawda
MASAD GOLD
http://www.rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/masad-gold.jpg

Ia merupakan gabungan juzuk-juzuk tertentu yang terdapat dalam MADU (DARI IRAN) dan HABBATUS SAWDA’ yang berfungsi membentuk pelbagai khasiat dan penawar yang diperlukan oleh tubuh manusia. Asal Madu Sawda ialah daripada Negara Arab yakni Iran. Ia merupakan makanan kesihatan yang istimewa untuk tubuh manusia. Analisis Pakar Perubatan Moden menunjukan Madu Lebah dan Habbatus Sawda’ mempunyai kekuatan penyembuh yang menakjubkan. Bahkan madu kami amat berkualiti dan dipilih melalui proses penjagaan untuk mengekalkan kualiti terbaik madu.
Madu lebah juga mengandungi Vitamin B1, B2, B3, B5 dan Vitamin C di samping pelbagai zat seperti magnesium, potasium, kalsium, sodium, klorin, belerang dan zat besi.
MADU DARI IRAN,HABBATUS SAWDA dengan tambahan Za’faran- bunga paling berharga yg mempunyai banyak khasiat dalam bidang perubatan.Makanan dan minuman yang berkhasiat berlandaskan sistem perubatan Islam yang disebut didalam Al-Quran dan Al-Hadith serta sepakat pakar-pakar perubatan Islam.“Madu Sawda’ MASAD” telah wujud sejak 1984!

Allah berfirman dalam al Quran: “Dan Tuhanmu memberikan ilham kepada lebah: ‘Buatlah sarang-sarang di bukit-bukit, di pohon-pohon kayu, dan di tempat-tempat yang dibikin manusia. Kemudian makanlah dari tiap-tiap buah-buahan dan tempuhlah jalan Tuhanmu yang telah dimudahkan (bagimu). Dari perut lebah itu keluar minuman (madu) yang bermacam-macam warnanya, di dalamnya terdapat obat yang menyembuhkan bagi manusia. Sesungguhnya pada yang demikian itu benar-benar terdapat tanda (kebesaran Tuhan) bagi orang-orang yang memikirkan.” (QS An-Nahl[16]: 68-69).
Utusan Malaysia
Bicara Agama, 
ARKIB : 16/03/2007
http://www.rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/masad-gold.jpg
Sejak berjuta tahun dahulu, orang-orang Yunan, Rom, Mesir, China dan India purba menggunakan madu dalam ubat-ubatan mereka bagi mengubati luka dan menyembuhkan penyakit. Tambah mengagumkan, sebelum kemunculan kumpulan ini, al-Quran telah lebih dahulu menyebut kebaikan madu, warna madu dan khasiat madu iaitu di dalam surah an-Nahl.
Madu juga bertindak sebagai makanan tambahan kepada seorang yang baru sembuh daripada sebarang penyakit. Madu ialah pemanis yang penuh berkhasiat yang asli di mana 70 peratus kandungan gula asli di dalam madu lebah terhasil daripada fruktosa dan glukosa yang merupakan makanan pemberi tenaga yang baik tetapi berkalori rendah.
Madu Asli bukan setiap masa berada di pasaran kerana ia adalah madu semulajadi yang sangat terhad. Setiap pengeluaran madu boleh mencecah sehingga 1000 kilo atau 1000 botol sahaja mengikut keadaan. Sehubungan dengan itu, rebut peluang memperoleh madu ini kerana selain sukar mendapatinya ia juga mengandungi khasiat yang cukup banyak.
Kegunaan: -Bertindak mencegah, membaiki, merawat dan menyembuh penyakit ringan, sederhana, kronik dengan tepat dan berkesan. Madu Tanah Arab yang asli mempunyai kesan yang lebih hebat dalam penyembuhan jasmani dan mental.
Habbatus Sauda pula diakui sendiri oleh pakar pakar perubatan tantang kualiti penyembuhan ajaib. Kenyataan ini selaras dengan hadis bahawa Habbatus Sawda penyembuh kecuali mati. Khasiat utama Za’faran pula ialah merangsang pertumbuhan sel-sel otak manusia. Menguatkan ingatan. Amat baik jika dimakan bersama madu asli.

KELEBIHAN HABBATUS SAUDA
Ibn Qayyum al-Jawziyah (691-751) menulis dalam kitabnya yang cukup terkenal“Zad al’ Mi’ad fi Huda Khayri al Ibad”: Jika Habbatus Sawda’ dihancurkan dan dicampurkan dengan madu, kemudian diminum dengan air panas, ia dapat menghancurkan batu karang yang terdapat dalam buah pinggang dan tempat berkumpulnya air kencing. Melancarkan keluarnya air kencing, darah haid dan susu ibu. Orang yang lumpuh sebelah badan maka dianjurkan supaya menyapu minyak Habbatus Sawda’ ke atas anggota badan. InsyaAllah akan sembuh dari lumpuh.
Terdapat banyak kajian perubatan lama dan moden telah dibuat untuk mencari sejauh mana kebenaran kenyataan ini. Di dalam Kitab At Tibbun Nabawi (Pengubatan Cara Nabi yang ditulis oleh Ibnu Qayyim Al Jauziyah), menyebut bahawa Habbatus Sauda dapat mengubati 50 jenis penyakit tanpa memberi kesan sampingan.
http://www.rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/utusan.jpg
Madu lebah juga mengandungi Vitamin B1, B2, B3, B5 dan Vitamin C di samping pelbagai zat seperti magnesium, potasium, kalsium, sodium, klorin, belerang danzat besi. Pakar dari Poland memberitahu persidangan bahawa madu lebah berkesandalam merawat Penyakit Buasir, Penyakit Kulit dan Penyakit Puan.
Dalam kitab Tibbul Imama A’li , muka surat 381, Saiyidina Ali (k.w) menyatakan:Maksudnya: “Sesiapa yang mengambil sebahagian Za’faran tulen dan Su’dun satu bahagian dicampurkan dengan ‘asal (madu), diminum sebanyak dua misqal (dua sudu) pada setiap hari, maka dia dikagumi tentang ingatannya sehingga dituduh melakukan sihir.”
Antara Penyakit:
Nasihat untuk penyakit tahap kronik: (Sila telefon kami untuk khidmat nasihat berdasarkan penyakit yang dialami) 0194986904 Syed Umar-Konsultan Kesihatan Produk Madu PRM Global.
Merawat Penyakit Ringan dan Acute:
  1. Sakit Urat, Sendi dan Tulang
  2. Keletihan dan Kelesuan
  3. Jerawat
  4. Resdung
  5. Migrain
Merawat Penyakit Sederhana:
  1. Kencing Manis
  2. Gastrik
  3. Buasir
  4. Batu Karang dan Buah Pinggang
  5. Gangguan Penghadaman
  6. Tekanan DarahTinggi
  7. Angin Dalam Badan
  8. Penyakit Puan (haid tidak teratur)
  9. Keputihan
  10. Senggugut
  11. Memulihkan Tenaga Secara Menyeluruh
  12. Tekanan Mental
  13. Insomnia
  14. Athma
  15. Cholestrol
  16. Ghout
  17. Rheumatic
  18. Meningkatkan Prestasi Mental
  19. Batuk Yang Lama
  1. Kemandulan
  2. Jantung
  3. Lumpuh
  4. Kanser
  5. Mati Pucuk (disyorkan mengambil bersama PRODUK MAHER)
  6. Buah Pinggang
Bahan:- Madu Asli Iran+ Habbatus Sawda’ + Za’faran
Bunga Saffron / Za’faran
Testimoni YANG MENAKJUBKAN!
Penyakit Tumor Otak.Masalah Lupa Kronik.
DISAHKAN TIADA UBAT MAMPU MERAWAT LAGI. HANYA MENUNGGU SAAT KEMATIAN.
Saya mengidap Penyakit Tumor Otak sejak 24/01/2006.
Saya dihantar kepada 2 orang doktor pakar terkemuka di Penang. Saya telah dibedah namun tidak dapat menyelesaikan masalah. Saya menjadi pelupa dan pening sehingga tidak mampu berbuat apa-apa. Hidup saya begitu tertekan sekali.Derita saya berakhir setelah diperkenalkan MASAD oleh kawansaya. Setelah menggunakan sebotol MASAD, penyakit lupa dan pening terus hilang. Saya kini kembali ceria dan aktif seperti dulu. Kawan-kawan saya terkejut dengan perubahan saya.Saya amat bersyukur ke hadrat Ilahi kerana dengan izinnya saya telah kembali sihat. Saya telah berhabisan berbelas ribu ringgit sebelum ini tetapi saya sembuh dengan nilai puluhan ringgit sahaja.
Syed Omar Syed Darus(Butterworth)
Tel: 0194986904 Pengguna Hebat produk MASAD
Saluran buah pinggang kiri tidak berfungsi dan sakit urat.
Empat tahun yang lalu, saya menglami masalah buah pinggang sebelah kiri, lalu doktor di sebuah hospital kerajaan mengesyorkan saya menjalani pembedahan. Sebelum itu saya terpaksa membawa beg plastik selama 2 bilan kerana buah pinggang saya telah ditebuk.Disebabkan sudah lama saya membawa beg plastik, akhirnya tiub itu terkeluar lalu doktor menyarankan saya datang menjalani pembedahan. Semenjak itu, apabila saya pulang ke rumah saya tidak lagi dapat menjalani kehidupan seperti biasa kerana badan saya terlalu lemah. Saya tidak dapat mengangkat barang dan selalu demam. Saya berikhtiar dengan pelbagai cara sama ada perubatan moden mahupun tradisional.Pada Mei 2005, seorang telah mengesyorkan kepada saya supaya mengamalkan MASAD dan MAHER. Pada dua minggu pertama tiada apa-apa perubahan yang berlaku tetapi pada minggu ke 3 saya mengamalkan MASAD dan MAHER satu sudu setiap pagi semasa perut kosong, saya dapat merasakan satu keajaiban. Badan saya tidak lemah dan lenguh-lenguh,malah saya telah dapat mengangkat barang dan membuat kerja-kerja berat seperti biasa. Kini makan dan minum tidak perlu lagi berpantang seperti selalu. Alhamdulillah,Allah S.W.T. Maha Berkuasa keatas kita hamba-hambaNYA.
Arina Bt. Abd. Rahman.
NO.TEL:012-9630233 Pengguna Wanita produk MASAD
KETUMBUHAN PAYUDARA.
Pada 2/3/2004 saya telah dikesan oleh doktor bahawa saya mempunyai lelehan berwarna hitam di atas puting payudara.Tetapi,saya tidak membuat rawatan susulan.Sehinggalah pada bulan Mei 2006,saya mula terasa ada ketulan sebesar bola ping-pong.Saya berasa amat takut dan terus ke Hospital Sultanah Aminah,Johor Baharu pada 8/5/06.
Memang benar,doktor telah mengesahkannya .Saya telah diminta hadir untuk membuat rawatan susulan dengan kadar segera .Dengan perasaan takut untuk dibedah,mujurlah datang sahabat saya iaitu Puan Jumaiah Selamat-PPPN Kota Tinggi Johor memperkenalkan produk keluaran MENJARO iaitu MASAD.
Setelah mengambilnya 3 kali sehari,selepas beberapa hari ketulan tersebut telah lembut dan mula mengecil.Setelah habis sebotol dalam tempoh 10 hari, saya pun pergi lagi ke hospital untnuk membuat mamogram dan ultrasound pada 19/05/2006.Doktor mendapati ketulan itu sebesar jari,saya terus makan MAHER pula.Selepas seminggu doktor mengesahkan tiada ketulan pada payudara dan saya tidak perlu dibedah.
Alhamdulillah,syukur saya pada Allah S.W.T. kerana dengan izinNYA, saya sembuh seperti sediakala.Terima kasih juga buat Y.Bhg. Ustaz Hashim Ismail kerana mengeluarkan produk yang efektif untuk kita semua.Saya terus mengamalkannya dan juga minum MASAD CAFE pula.
Zurlina Bt. Harun
NO.8 Jalan Keris 17,Taman Puteri Wangsa,81800 Ulu Tiram,Johor.
PRODUK: MASAD dan MAHER.

Cara makan:- 
Minumlah madu sewaku perut kosong untuk keberkesanan. Makan sebelum sarapan pagi sewaktu perut kosong. MASAD GOLD dibancuh 1 sudu plastik dicampur dengan segelas air suam. Kacau dengan sudu plastik lawan arah jam.
Jika berpenyakit,digalakkan minum lebih dari sekali.
DISYORKAN AMALKAN  juga Minuman ARABIAN BLACK SEED(ABS)/Habbatus Sawda (Seumpama Kopi “O”)  untuk rawatan yang lebih berkesan untuk penyembuhan badan,menghilangkan keletihan dan menenangkan mental. ABS Diminum sebagai pengganti KOPI kerana Kopi mengandungi kafein yg melemahkan badan,. Gantikan ABS sebagai minuman harian.(Hanya tambah RM 20)
CARA MINUM ABS:- 
ABS dibancuh dengan segelas air panas, diminum pagi/petang.ABS sangat sesuai dicampur dengan madu untuk kesan optimum. Boleh gunakan madu tulen sebagai gula pemanis. Misalnya MASLI (Madu Asli) keluaran PRM. Atau sebarang cecair madu sebagai ganti gula. Jika gunakan gula putih pastikan dalam kandungan yang sedikit.
TESTIMONI ABS
Shamsuri-”Pengemar Kopi O” -012 6914529 
Saya adalah penggemar kopi O. Satu hari saya diberitahu kopi yang kita minum sehari-hari adalah mengandungi banyak bahan kimia.
Saya tidak mengubah tabiat minum kopi tetapi saya gantikan dengan ABS (Kopi Habbatus Sawda). Ia adalah serbuk habbatus Sawda yang dipilih,dihaluskan dan mirip kopi O pada rasa dan bentuknya.Memang betul-betul sama macam kopi O.Sekarang saya dapat menikmati kopi  yang tinggi faedah kesihatannya malah lebih sihat.
HARGA  MASAD GOLD
RM 98.00 (Sem.Malaysia) + RM5 Kos Penghantaran
RM 105.00 (Sabah Sarawak) + RM5 Kos Penghantaran
 

HARGA  MASAD GOLD + ABS (KOPI ‘O’ HABB.SAUDA)
RM 118.00 (Sem. Malaysia)+ RM5 Kos Penghantaran
RM 125.00 (Sabah Sarawak) + RM5 Kos Penghantaran



==================================================================



http://www.rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/mcafe.JPGhttp://www.rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/masadcafe.jpg
MASAD CAFE
Produk Cafe yang dicari cari di setiap negeri dan menunjukkan permintaan yang sangat tinggi. Kini diiklan di IKIM.fm
Permintaan setiap bulan menunjukkan permintaan yang sangat ketara.


KELEBIHAN AMALKAN PRODUK MADU DAN HABBATUS SAWDA.KEMBALI PADA SUNNAH RASULULLAH YANG MULIA. KEAJAIBAN CIPTAAN ALLAH.
Masad Cafe adalah daripada hasil kajian, penyelidikan, pengamatan, pengumpulan dan pengalaman berdasarkan Kitab Muktabar oleh pakar – pakar perubatan Islam sejak zaman – berzaman. Bahan bahannya adalah dari makanan sunnah seperti madu dan lain lain yang berdasarkan al-Quran dan hadis.
Percubaan yang dibuat dibeberapa buah sekolah dari peringkat tadika ke atas, di seluruh Malaysia sejak tahun 1996 dan berdasarkan pengakuan yang diberi, didapati ramai pelajar yang lemah kerana gagal mengikuti pelajaran yang diberi oleh guru dan pensyarah akhirnya boleh berjaya dengan cemerlang apabila mula menggunakan MASAD-Cafe sebagai minuman kesihatan yang bernilai tinggi.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhr7XV2_HDTxOR2SnUGOId9UemK0L0noe3KgogRUp08v_Nb-FKt6bRHjVDODRhR9MyoXoP7XGDK2sr_zDP-KzSObmQStwIqtjpdeeYyIgQzZ_mmDlukaf5-DPzlQAQknnxOpRT6gdGm4m4/s220/secawan+kopi.jpgkismis untuk minda cerdashttp://www.independent.ie/multimedia/archive/00157/honey_157608t.jpg
Khasiatnya Menghilangkan keletihan,Meningkatkan tenaga secara total,Membantu memperlahankan proses penuaan,Mengatasi masalah lemak berlebihan dan kegemukan,Menegangkan permukaan kulit terutama dibahagian muka,Mengurangkan tekanan emosi ketegangan, kerunsingan dan mengembalikan mood dan meningkakan kecergasan mental.
PRODUK MASAD CAFE.
Cafe dengan Gabungan madu,badam,habbatus sauda dan kismis
KELUAR DI IKIM.FM, AKHBAR,MAJALAH
SANGAT LARIS DAN DICARI-CARI DI SELURUH MALAYSIA,BRUNEISATU KEJUTAN PENYEMBUHAN DALAM BIDANG PERUBATAN!
PRODUK MASAD CAFE DICARI-CARI DAN SANGAT LARIS DI MALAYSIA KINI!Permintaan Tinggi!

0 comments:

Post a Comment

 

Jajawafi Plasa Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting