Tuesday, November 15, 2011

MICHELLE LAZAR

Posted by JAJA SDP at 3:18 AM
http://rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/michelle/image001.jpg
Michelle Lazar ®
Produk untuk Menyerlahkan Kejelitaan Mu !




PRODUK TERBARU & TERLARIS DI PASARAN
http://rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/michelle/image002.jpg
Produk Anti-Kedutan yang Tercanggih di Dunia – Lavendox
LAVENDOX” merupakan satu kejayaan besar dalam teknologi anti-kedut, ia mempunyai tiga fungsi pada masa yang sama iaitu anti-kedut, pelembap dan anti-penuaan. Berdasarkan teknologi Molecular Self-Positioning (MSP), bahan aktif-LAVANDOX (diekstrak daripada lavender lautan sepanyol) dapat diserap ke dalam lapisan dermis supaya dapat menghalangkan pengecutan otot dan mengurangkan penghasilan garisan-garisan halus yang mengakibatkan kedutan kulit. Dengan penggunaan Glycosamino Glycans dan Urea Glyco Lysates yang diekstrak daripada rumpai laut, ia akan mengaktifkan sel-sel dermis dan epidermis untuk menambahkan penghasilan Asid Hyaluronik dan kolagen untuk menambahkan kesan pelembapan dan kulit juga akan lebih tegang dan cekang. Dengan penambahan bahan-bahan anti-kedut yang lain akan merangsangkan Chondroblasts supaya menambah penghasilan Kondroitin dan Asid Hyaluronik untuk membekalkan lebih banyak kolagen dan eiastin. Kekurangan garis-garis halus dapat diperhatikan dalam masa satu hari. Sekiranya, menggunakan krim tersebut secara berulangan sepanjang 30 hari, Anda akan mendapati kekurangan kedutan yang ketara serta kulit akan menjadi lebih lembap, tegang dan muda.


PENGENALAN PRODUK
http://rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/michelle/image004.jpg
Dr. Jacques Lazar
A Professional Health and Skin Products with U.S F.D.A. GMP Certification. R&D team responsible for the development of these products consist of Cosmetic Chemists, Physical Chemists and Molecular Biologists, headed by Dr. Jacques Lazar with Degrees in Pharmaceutics, Clinical Pharmacy and Pharmacology from prestigious Columbia University, in New York, and PhD in Nutrition. Dr Lazar founded Michelle Lazar international in 1983 in San Bernardino, California. The plant in San Bernardino, California is set up for manufacturing of health and skin and hair care products.

Michelle Lazar® International Profile
Michelle Lazar International has been in the business of research and development and manufacturing of premium treatment hair and skin care products for the professional markets as well as health care, food supplements, vitamin and anti-oxidant preparations both domestically and for overseas distribution since 1983 with over twenty years of experience in the field.  The research and development laboratories and the manufacturing facility are placed in a newly renovated structure encompassing 20,000.00 square feet set on a two acre parcel. Majority of our products are manufactured and are distributed throughout Southeast Asia markets by an aggressive marketing and distribution network which distributes our products in Malaysia, Singapore, Hong Kong, Taiwan, Korea, and China. Number of products exported to these countries exceeds fifty, with over three hundred Sku’s. Market trends are extremely positive to. We expect this trend to continue. This is due impart, to increased activity in the treatment skin care market.
Very truly yours
Dr. Jacques Lazar PhD.
President, C.E.O.

Rejuvenation Program

http://rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/michelle/image005.png

Cleansing Wash (120ml)
Formula gel pencuci kaya-dirumus khas daripada ekstrak herba dapat menyeimbangan pH kulit. Ia bertindak menaggalkan kekotoran di muka. Ia juga dapat mengekalkan kelembutan dan kehalusan kulit wajah supaa akan kelihatan lebih berseri.
Harga Kami : 
Harga PASARAN : RM 136.00

http://rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/michelle/image007.jpg

Balancing Toner (120ml)
Balancing Toner tanpa alcohol dirumus khas dengan menggunakan teknologi bary pembangunan revolusi. Ia mengandungi ekstrak Chamomile, ekstrak whitch Hazel dan ekstrak The Hijau. Membantu mengekalkan kesegaran kulit, mengimbangkan pH kulit dan juga sebagai penyegar. Kulit akan menjadi lebih halus, lembut dan segar.
Harga Kami : 
Harga PASARAN : RM 136.00




http://rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/michelle/image009.jpg

Soothing Spray (30ml)
Soothing Spray dari ekstrak rumpai laut bertindak sebagai anti sensitif dan penyembuh bagi kulit yang bermasalah berpunca daripada pencemaran udara.
Harga Kami : 
Harga PASARAN : RM 232.00

http://rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/michelle/image011.jpg
Soothing Serum (30ml)
Sesuatu serum yang halus diformulasikan daripada Ekstrak Comfrey, Ekstrak Chamomile, Aloe Vera gel dengan vitamin A,C,E dan Allantoin dapat menolong menenangkan sel-sel kulit, memulihkan luka, mengaktifkan sel untuk membahagi, mengekalkan air dalam sel dan menyumbangkan nutrien kepada sel. Fungsi lain meliputi menyelesakan kulit, antiseptik mengelakkan kulit mengalami pengoksidaan. Bagi kulit yang sensitive, guna selepas Cell Turnover Cream / Serum. Bagi kulit yang lain, produk ii boleh digunakan selepas Snow White Serum setiap malam.
Harga Kami : 
Harga PASARAN : RM 153.00


http://rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/michelle/image013.png
Water Proof Sun Protector (30 ml)
Ia memberi perlindungan daripada sinaran matahari dan bukan hanya bertindak sebagai bedak asas tetapi juga sebagai kalis air di mana ia dapat memberi perlindungan kepada kulit ketika menjalankan aktiviti luar.
RM 162.00
Harga Kami : 
Harga PASARAN : RM 162.00

http://rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/michelle/image015.jpg
Deep Pore Cleanser
Water base Deep Pore Cleanser dan Deep Pore Cleanser dapat menanggalkan kesan solekan yang tebal secara lembut. Formula tanpa minyak ini disahkan secara klinikal untuk membersihkan kesumbatan kulit.
Harga Kami : 
Harga PASARAN : RM 232.00

Travel Pack/Trail Pack bagi kesemua Set Rejuvenation Program :
Harga Kami : 
Harga PASARAN : RM 295.00

=============================================
Rejuvenation Program (Sensetive/Oily)

http://rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/michelle/image017.jpg
Cleansing Wash Oily (120ml)
Formulasi gel pencuci kaya dirumus khas daripada ekstrak herba dapat menyeimbangan pH kulit. Ia bertindak menanggalkan kekotoran dan sebum lebihan di muka yang boleh menyebabkan pertumbuhan jerawat. Ia juga dapat mengekalkan kelembutan kulit supaya kelihatan lebih berseri.
Harga Kami : 
Harga PASARAN : RM 136.00




http://rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/michelle/image019.jpg
Balancing Toner Oily(120ml)
Balancing Toner tanpa alcohol dirumus khas dengan menggunakan teknologi bary pembangunan revolusi. Ia mengandungi ekstrak Chamomile, ekstrak whitch Hazel dan ekstrak The Hijau. Membantu mengekalkan kesegaran kulit, mengimbangkan pH kulit dan juga sebagai penyegar. Kulit akan menjadi lebih halus, lembut dan segar.
Harga Kami : 
Harga PASARAN : RM 136.00


http://rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/michelle/image021.jpg

Corrective Gel (15ml)
Jerawat merupakan salah satu masalah yang sering dihadapi oleh setiap lapisan masyarakat. Ia merupakan satu cabaran kepada para penyelidik kosmetik seluruh dunia. Walaubagaimanapun, dengan penggunaan Corrective Gel, kandungan ekstrak tumbuhan, Benzoil sama, ia juga dapat melawan pertumbuhan jerawat yang amat serius. Sekiranya jerawat adalah masalah utama anda, Corrective Gel adalah penawarnya dan ia akan meningkatkan kualiti kulit anda dalam masa yang singkat.
Harga Kami : 
Harga PASARAN : RM 136.00




http://rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/michelle/image023.jpg

Soothing Mist (30ml)
Membantu melegakan tekanan kulit akibat terdedah kepada elemen persekitaran dan jangkitan bakteria pada permukaan kulit. Dengan formula yang unik ini, losen anti bakteria yang menyejukkan dapat mengurangkan kesensitiviti kulit dan mengembalikan ton warna kulit yang normal setelah disembur di atas kulit secara rata.
Harga Kami : 
Harga PASARAN : RM 185.00


http://rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/michelle/image025.jpg

Sebum Stop Liquid
Sebum Stop Liquid diperkayakan dengan ekstrak tumbuh-tumbuhan semulajadi untuk mengurangkan kebengkakan kelenjar minyak dan pengeluaran sebum yang berlebihan di mana ia boleh menyebabkan pori-pori epidermis terbuka dan boleh mengakibatkan pertumbuhan jerawat. Adalah disyorkan bahawa ia menjadi sebahagian daripada penjagaan kulit seharian khususnya bagi kulit yang berminyak dan yang berjerawat untuk kelihatan lebih muda dan berseri.
Harga Kami : 
Harga PASARAN : RM 185.00


http://rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/michelle/image027.jpg

Water Proof Sun Protector (30 ml)
Ia memberi perlindungan daripada sinaran matahari dan bukan hanya bertindak sebagai bedak asas tetapi juga sebagai kalis air di mana ia dapat memberi perlindungan kepada kulit ketika menjalankan aktiviti luar.
Harga Kami : 
Harga PASARAN : RM 162.00



Travel Pack/Trail Pack bagi kesemua Set Rejuvenation Program (Sensetive/Oily):
Harga Kami : 
Harga PASARAN : RM 419.00

============================================

Skin Renewal Program


http://rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/michelle/image028.jpg
Cell Turnover Cream / Serum (30ml)
Produk ini dirumus khas secara saintifik dengan menggunakan teknologi Molecular Self positioning untuk (mengandun) bahan-bahan yang sesuai untuk kulit wajah. Ia membantu mempercepatkan metabolisma sel dan memulihkan keanjalan kulit. Pertumbuhan kolagen melalui aktiviti di dalam lapisan bawah kulit mmbantu mengurangkan garis-garis halus dan juga kedutan di kulit wajah. Ia dapat meningkatkan keanjalan kulit supaya wajah kelihatan lebih berseri.
Harga Kami : 
Harga PASARAN : RM 232.00


http://rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/michelle/image030.jpg
Snow White Cream / Serum (30ml)
Semua bahan aktif Botani disatukan secara seimbang dengan menggunakan teknologi Molecular Self Positioning “MSP” untuk mencapai keaktifan elangogenesis. Ia boleh mencerahkan kulit dan mengurangkan warna kulit yang tidak sekata, mengatasi masalah pigmentasi dan masalah penuaan semasa berlaku ketidakseimbangan hormon.
Harga Kami : 
Harga PASARAN : RM 232.00

http://rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/michelle/image032.jpg
Cell Renewal Gel (30ml)
Produk ini dirumus khas secara saintifik untuk membantu pertumbuhan sel baru di lapisan asas dalam struktur kulit. Ia juga dapat meningkatkan kekuatan dalam sel dengan mengalakan penghasilan kolagen dan elastin.
Harga Kami : 
Harga PASARAN : RM 232.00

http://rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/michelle/image034.jpg
Age Defying Cream (30 ml)
Age Defying Cream dirumus dengan Alpha Lipoik Asid dan kandungan anti-oksidanya dapat meningkatkan pertumbuhan sel-sel baru serta menguatkan sistem imunisasi kulit. Ia juga dapat membantu melawan radikel bebas. Ia amat sesuai digunakan kepada kulit yang lesu dan rosak akibat terdedah kepada elemen persekitaran.
Harga Kami : 
Harga PASARAN : RM 232.00






http://rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/michelle/image036.jpg


Eye Firming Gel (30ml)
Eye Firming Gel adalah satu formula istimewa yang dihasilkan daripada ekstrak tumbuhan untuk membaiki tekstur kulit di bahagian mata menjadi lebih cantik, mengurangkan lingkaran hitam di sekeliling mata. Ia bertindak sebagai pelembap dan penyegar supaya di sekitar mata, lembut dan halus.
Harga Kami : 
     Harga PASARAN : RM 198.00



Produk Anti-Kedutan yang Tercanggih di Dunia – Lavendox
http://rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/michelle/image002.jpg
Lavendox
“LAVENDOX” merupakan satu kejayaan besar dalam teknologi anti-kedut, ia mempunyai tiga fungsi pada masa yang sama iaitu anti-kedut, pelembap dan anti-penuaan. Berdasarkan teknologi Molecular Self-Positioning (MSP), bahan aktif-LAVANDOX (diekstrak daripada lavender lautan sepanyol) dapat diserap ke dalam lapisan dermis supaya dapat menghalangkan pengecutan otot dan mengurangkan penghasilan garisan-garisan halus yang mengakibatkan kedutan kulit. Dengan penggunaan Glycosamino Glycans dan Urea Glyco Lysates yang diekstrak daripada rumpai laut, ia akan mengaktifkan sel-sel dermis dan epidermis untuk menambahkan penghasilan Asid Hyaluronik dan kolagen untuk menambahkan kesan pelembapan dan kulit juga akan lebih tegang dan cekang.
Dengan penambahan bahan-bahan anti-kedut yang lain akan merangsangkan Chondroblasts supaya menambah penghasilan Kondroitin dan Asid Hyaluronik untuk membekalkan lebih banyak kolagen dan eiastin. Kekurangan garis-garis halus dapat diperhatikan dalam masa satu hari. Sekiranya, menggunakan krim tersebut secara berulangan sepanjang 30 hari, Anda akan mendapati kekurangan kedutan yang ketara serta kulit akan menjadi lebih lembap, tegang dan muda.
Harga Kami : 
Harga PASARAN : RM375


**Adalah dimaklumkan bahawa kesemua produk skincare Michelle Lazar adalah HALAL, bebas bahan kimia, diperbuat dari bahan-bahan berkualiti tinggi berasaskan alam semulajadi, kesemua produk ini telah menjalani produk R&D sebelum ianya dijual dan diluluskan oleh pakar nutrisi yang terkenal.


ANUGERAH & PENGHARGAAN
http://rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/michelle/image040.jpg
SKIN CARE TESTIMONIAL
http://rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/michelle/image041.gif
LI JING RU (Kuala Lumpur) Revive my sense of beauty, regain my confidence.
I have tried various skin care products and skin peeling treatment which didn’t benefit my skin. Contrary, my skin became damaged and very sensitive. Even patched of pigmentation and freckles started appearing on my skin ! Sometimes I get depressed, cry and have sleepless nights when i think about my skin problems or even when I look at myself in the mirror. On 4th. October 2002, my relative introduced me to Dr. Philip Kohler’s skin products. I was surprised and satisfied when my skin became more reddish and dull. The beauty consultant explained to me that it is just a period of adjustment so I continued using the products. After just 2 weeks, My skin felt less sensitive and more radiant. After 9 monhts of care, my skin transformed to a brighter and better skin. Thus, my skin looks much younger and beautiful now. In year 2003, I tried Dr. Philip Kohler’s health product-Slimmer’s Choice. After 2 weeks, my weitht decreased from 65kg to 62kg. I felt more confident with my new trimmed and healthy figure. I never thought that I would find a product that would take all my skin problems away. I would like to thank Dr. Philip Kohler for solving my skin problems. I will definitely continue using this product and even introduce it to my friends.
http://rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/michelle/image043.gif
Kok Chun Ngor (Pahang)
Rebuild my inner health and outer beauty.
I have always been interested in the beautician field since young. When I grew up, I ventured into the beautician field. However, my beautician days did not last long because I had difficulty gaining the customer’s trust. I have acne and pimples around my lower jaw. Hence the customers always ask if using my skincare products caused that. This struck my self-confidence and I began to doubt my ability as a beautician. Eventually, I decided to end my beautician career and went on being a secretary. However, I have never given up on treating my skin problem. Afer using many skincare products and spending a lot of money, my problem still persist but i still did not give up. Fortunately, I came to know of Dr. Philip Kohler. I used the skincare products recommended by the beauty consultant and also consumed 3 boxes of Slimmer’s Choice. My skin problems disappeared. I felt so delighter. If I had known Dr. Philip Kohler earlier, I wouldn’t have to waste so much time and effort. I might have also become a more confident beautician.
http://rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/michelle/image044.gif
LING HUI YING (Johor)
The rashes problems has improved.
That was once I used a product. After cleaning my face, i don’t know why but my face started to burn then rashes started to appear. I went to see a doctor and applied the medicine given but still no changes. This really bothered me. Then one day when I was driving, I saw this brand, Dr. Phillip Kohler. My face has become more reddish after applying the products of Dr. Phillip Kohler. I called the saloon to enquire but was told that it was a detoxify process. I did not go out for more than a month. After three month, my condition improves. I felt better. Since then I brought my friends to the saloon. They are surprised when they see my face. Although the products is expensive, I think it is the safest products.
http://rizi-biz.com/wp-content/themes/visoko-rizi/images/michelle/image045.gif
WANG XUI YING (Pahang) The sensitiveness and redness dissappeared.
My skin problems started around my teens. Initially, it was just redness and sensitive but later there were acnes and blackheads. When I return home from outings, my face becomes very oily and my face becomes very itchy after eating seafood.  One day when I was shopping at Kuantan Parade, I saw Radiance Perfect Group having a promotion there and one of the beauty consultants asked if I wanted to understand more about my skin. After going through the skin analyses then only I understood my skin problems. The beauty consultant advised me to try a range of products for acne and sensitive skin, health products and also follow up with regular facial treatments. Within 3 months, I see great improvements and the sensitiveness and redness also disappeared. I would like to thank Radiance Perfect Group for introducing these products, which help solved my skin problems. I feel very fortunate to be able to regain my beautiful skin and make me feel more confident.

0 comments:

Post a Comment

 

Jajawafi Plasa Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting