Thursday, November 17, 2011

SAUNA

Posted by JAJA SDP at 10:06 AM



RM99.00 FREE POSLAJU
FREE DEIVERY SEMENANJUNG  

FREE GIFT SLIM KRIM SAMPEL,JUS DELIMA(SELAGI STOK MASIH ADA SHJ)


HANYA RM99..Sauna Pants untuk lengkapkan sesi slimming anda di rumah ...Fungsi sauna pants untuk shapekan sekitar perut,peha dan punggung sahaja..oleh itu anda gunakan semasa tidak bersauna..dan perlu bersauna untuk membakar lemak seluruh badan..Miliki nya untuk kesan yang maksimum!! .

FREE SIZE dan adjustable

Kelebihan Sauna Pants Nazconsauna:
1) Kain Berkualiti dan tebal.
2) Kotak Design yang cantik dan menarik.
3) jaminan 1 tahun.
4) Percuma Slim Krim Sampel.
5) Suhu yang Ideal untuk fitkan bahagian perut,paha dan punggung..Kami sentiasa pantau suhu yang berkesan.

UNTUK KESAN MAKSIMUM ANDA DUDUK SEDIKIT SAHAJA ..JADI SAUNA PANTS AKAN LEBIH RAPAT. 


Fungsi Sauna Pants NS
1) Haba sauna pants akan menyingkirkan selulit (kulit2 berkedut) sekitar punggung, peha dan perut.
2) Fungsi sama seperti bertungku(kaedah tradisional). Menyingkirkan lemak2 terbonjol sana sini yang kurang menyenangkan.
3) Mencantik kan bentuk badan fitkan semula yang geleber.
4) Mudah dan menjimatkan.



  


Testimonial Pelanggan Nazconsauna Sauna Pants
1. Saya tertipu dengan penjual sauna pants bukan jenama nazconsauna..kerana nak jimat hanya beberapa ringgit saya terus kerugian besar..baru guna beberapa hari sauna pants saya ada masalah, saya cube hubungi penjual sauna pants dan dia kata jaminan hanya 3 bulan. spare parts pun tak ada..dia suruh saya beli sauna pants baru..saya hubungi nazconsauna untuk dapatkan 1 sauna pants sebab saya rasa 'selamat' belikan barangan nazconsauna..pihak NS beritahu ada jaminan 1 tahun(pihak NS cover spare part dan servis repair FREE)..dan selepas jaminan pun boleh hantarkan repair kalau ada masalah cume minimum caj dikenakan..sungguh berbaloi dengan membeli barangan nazconsauna..so nasihat saya kalau nak beli barangan2 sauna lebih baik beli dengan syarikat berpengalaman..jaminan terjaga..kualiti barangan semua baru2..tak der caj2 tersembunyi..

(Pihak kami ingin berikan makluman bahawa sauna pants kami berbeza dari sauna pants yang lain..sauna pants NS di tempah khas untuk kawalan suhu yang selamat di gunakan, mempunyai CE approval antarabangsa, kotak tempah khas yang cantik, kain yang tebal, banyak FREE gift, jaminan 1 tahun, Free spare part& service repair dalam jaminan, dan pelanggan2 NS boleh hantar repair walaupun selepas jaminan hanya minimum caj dikenakan..jadilah pengguna yang bijak memilih..spare parts sauna tidak ada jual di malaysia..so di Nazconsauna kami sediakan segalanya hanya untuk pelanggan kami sahaja..)

 

Diva-Relax Steam Sauna

TUNAI RM480 / ANSURAN RM580

 

 

Note-kepada pelanggan2 kami yang berminat dapatkan sauna Diva/Myra steam sauna sila pastikan terdapat logo nazconsauna seperti di atas.
 

 


PALING LARIS DI PASARAN!! 

FREE KERUSI LIPAT, HERBA SAUNA, SLIMMING KRIM SAMPEL, URUT KAKI KAYU, ,JUS DELIMA (Selagi stok masih ada SAHAJA)..FREE GIFT AKAN DIGANTIKAN BARANGAN LAIN DAN TIDAK BOLEH DIPILIH..

1 SET LENGKAP HANYA RM480 (FREE DELIVERY BY HAND HINGGA KE SEREMBAN DAN SELURUH SEMENANJUNG MALAYSIA)

Kami juga kini menerima bayaran :-Kad Kredit/Debit Visa atau Mastercard

Anda boleh menonton video di bawah utk cara lipat / simpan.

KELEBIHAN SAUNA:

1-Membakar Lemak dari luar dan menurunkan berat badan secara teratur.
2-Menyembuhkan luka-luka dalaman selepas bersalin.
3- Menyingkirkan toksik badan melalui peluh.
4- Mengurangkan risiko darah tinggi, kencing manis & dll.

5- Menyegarkan tubuh badan anda selepas penat bekerja.
6-Mengurangkan sinus/resdung dan jerawat.

 Sauna design terbaru ini :

- Paling mudah dipasang & simpan,
- Menggunakan kualiti kain yang bermutu tinggi, kalis air & tahan lama.
- Harga yang sangat berpatutan.
- Mendapat kelulusan CE approval yang diperakui diseluruh dunia.
- Sangat berkesan untuk menurunkan berat badan & kesihatan. Anda bebas bersauna dengan privasi hanya di rumah anda



Kelebihan periuk wap nazconsauna
1) Mempunyai 6 tahap suhu mengikut kesukaan anda:
Tahap 1 - Rendah
Tahap 2 - Sederhana
Tahap 3 - Agak tinggi.
Tahap 4 - MakinTinggi.
Tahap 5 - Tinggi
Tahap 6 - Mantop!
2) Periuk kami juga boleh kawal masa antara 20-40 minit.
3) Periuk juga disertakan alat kawalan jauh..so tak yah susah2 nak keluar tekan adjust suhu..sambil duduk tekan jer suhu dan masa anda kehendaki..


TERBARU DIVA KALER BIRU AIR LAUT..ANDA BOLEH BUAT PILIHAN SEKARANG..MERAH ATAU BIRU..:)

Kisah Pelanggan 1

Saya ada hubungi beberapa penjual sauna..saya iingatkan semua sauna ni same jer..dari segi bentuk nampak same..rupe nyer banyak beza nyer!! saya dah pun beli sauna harga murah..mula2 bukak kain nipis jer..tak per lah..pastu banyak lah pulak rangka2 nak kena pasang, dekat setengah jam puas nak sambung..tekan2 tetibe 'prak' patah rangka nyer..alahai..saya pun call penjual sauna..kata nyer spare parts belum ada..jaminan pun 3 bulan tapi kalau kelalaian pelanggan tolak jaminan..aduhai..saya call nazconsauna nak tanya spare parts rangka sauna..pihak NS tanya sauna macam mane? saya pun cerita lah, rupe nyer di NS design macam saya beli ni tak der, di NS sauna Diva atau Myra tak yah nak susah2 pasang, bukak terus sauna jer, rangka dah pasang siap..saya tak puas hati..saya pun pergi ke HQ NS..memang betul!! design diva ni kain nyer berkilat, baru, tebal, pastu rangka pasang siap, nak simpan pun lipat macam tu jer..saya pun beli lah 1 diva bawak balik..tak sampai 1 minit dah siap pasang sauna..Lega rasa nyer dapat beli set sauna dari NS nih..
 (Pihak kami ingin berikan makluman bahawa sauna kami berbeza dari sauna yang lain..sauna NS di tempah khas untuk kawalan suhu yang selamat di gunakan, mempunyai CE approval antarabangsa, kotak tempah khas yang cantik, kain yang tebal dan baru, banyak FREE gift, jaminan 1 tahun, Free spare part& service repair dalam jaminan, dan pelanggan2 NS boleh hantar repair walaupun selepas jaminan hanya minimum caj dikenakan..dan spare parts DIVA/MYRA/FIR pun ada di jual..jadilah pengguna yang bijak memilih..spare parts sauna tidak ada jual di malaysia..so di Nazconsauna kami sediakan segalanya hanya untuk pelanggan kami sahaja..)..

Pelanggan Lain
Bentuk badan saya kurang menarik terutama di bahagian perut. Saya malu dengan keadaan ni memandangkan saya masih muda..Teman lelaki saya selalu sindir2 saya..saya ada terbaca tentang sauna nazconsauna di internet dan saya telah dapatkan 1 set diva..Saya semangat gunakan sauna diva seminggu 4 kali..dalam masa semingu saya timbang turun 1 kg..gembira sangat2..Kini dah 3 bulan saya amalkan disamping tu saya minum banyak air masak kurang ambil benda2 yang banyak kalori seperti disarankan puan zahida..berat saya dah turun 8kg..walaupun berat turun tak banyak sebab saya kekadang terbabas juge tak sauna..alhamdulilah badan rasa segar sentiasa..saya sauna ikut suhu yang saya nak..memang best!

Ezy FIR Sauna

TUNAI RM680 / ANSURAN RM750

                                                                      


FREE GIFT - KERUSI,URUT KAKI KAYU,SLIM KRIM SAMPEL,JUS DELIMA (Selagi stok masih ada sahaja)..akan di gantikan free gift lain kalau mane2 stok dah habis..free gift tidak boleh dipilih..

KELEBIHAN INFRARED SAUNA

Kajian biologi mendapati bahawa gelombang infrared antara 5.6um-15 um boleh memberi faedah terapi yang terbaik kepada badan manusia.
Manfaat sinar inframerah jauh :
Inframerah menghasilkan panas yang menyebabkan pembuluh darah membesar, meningkatkan suhu kulit, memperbaiki peredaran darah dan mengurangi tekanan jantung.
Tubuh manusia terdiri dari 70% air dan 80% dari darah adalah air. Sinar infra merah memiliki getaran yang sama dengan molekul air. Molekul tersebut akan pecah menjadi molekul tunggal yang meningkatkan arus cairan tubuh, sehingga meningkatkan oksigen dalam darah.
  1.  Mengurangkan kesakitan sendi, urat saraf.
  2. Mencantikkan kulit.
  3. Mengurangkan selulit
  4. Mengurangkan stress.
  5. Mengurangkan masalah sinus, resdung dan migraine.
  6. Meningkatkan sistem imunisasi badan. Memulihkan selsema dan demam.
  7. Meningkatkan metabolisme (600 kalori baker dalam 30 minit). Bila pengaliran mikro meningkat, racun dapat dibuang dari tubuh melalui metabolisme. Hal ini juga akan mengurangi beban hati dan ginjal.
  8. Menyeimbangkan pH dalam tubuh.
  9. Bertindak sebagai antioksida..Menyingkirkan toksik badan melalui peluh.
  10. Anti penuaan.

TEKNIKAL DATA

Model – Ezy FIR Sauna
Power – 650W
Saiz – 80cm x 70cm x 95cm
Berat – 6kg
Kawalan Masa – 5-30minit
Kawalan Suhu – 40 C- 65 C
Pasang Siap.
Warna – Putih.

PENGENALAN

Apakah FIR atau Far Infrared (Sinar Infra Merah)
Sinar Infra Merah Jauh
Cahaya matahari merupakan sumber tenaga bagi semua kehidupan di bumi. Cahaya matahari 80% nya merupakan sinar infra merah. Panjang gelombangnya 4 – 1000 mikrometer. Sinar infra merah menghasilkan panas, dan panas tersebut dapat diserap dan dimanfaatkan kembali.
FIR sauna atau Far Infrared Sauna ialah sauna kering (dry).
Ia merupakan kaedah moden menggunakan Far Infrared untuk membakar lemak, membuang toksik badan & mengurangkan insomnia dll
Mudah di lipat dan pasang. Mudah dibawa kemana-mana.
Boleh kawal masa antara 5 minit-30 minit... ikut kemampuan anda.
Power-600W.
Kain tebal dan kalis air.
3 panel pemanas (1 dibelakang dan 2 dikiri dan kanan)
Remote control disediakan.
Mempunyai 6 tahap suhu iaitu(40,45,50,55,60 & 65)
Anda boleh setkan suhu yang anda kehendaki.
Saiz Sauna P x L x T = 80cm x 70cm x 95cm

Kisah Pelanggan NS
Saya ada beli Set FIR sauna Nazcon 2008..jaminan dah pun habis..saya cube call HQ dan nak minta tukarkan kain sauna saya sebab nak nampak baru..hehe..boleh rupe nyer..saya pun bawa sauna saya..tak sampai 10 minit kain sauna saya di tukar kan..wow nampak baru!! caj hanya rm30..saya pun belikan 1 lagi sauna FIR kat parents saya kat kampung..berbaloi beli sekali jer tahan bertahun2..
(Pihak kami ingin berikan makluman bahawa sauna kami berbeza dari sauna yang lain..sauna NS di tempah khas untuk kawalan suhu yang selamat di gunakan, mempunyai CE approval antarabangsa, kotak tempah khas yang cantik, kain yang tebal dan baru, banyak FREE gift, jaminan 1 tahun, Free spare part& service repair dalam jaminan, dan pelanggan2 NS boleh hantar repair walaupun selepas jaminan hanya minimum caj dikenakan..dan spare parts DIVA/MYRA/FIR pun ada di jual..jadilah pengguna yang bijak memilih..spare parts sauna tidak ada jual di malaysia..so di Nazconsauna kami sediakan segalanya hanya untuk pelanggan kami sahaja..)..

Myra Steam Sauna

FREE DELIVERY SELURUH SEMENANJUNG MALAYSIA..


Note-kepada pelanggan2 kami yang berminat dapatkan sauna Diva/Myra steam sauna sila pastikan terdapat logo nazconsauna seperti di atas.
 
Kelebihan periuk wap nazconsauna
1) Mempunyai 6 tahap suhu mengikut kesukaan anda:
Tahap 1 - Rendah
Tahap 2 - Sederhana
Tahap 3 - Agak tinggi.
Tahap 4 - MakinTinggi.
Tahap 5 - Tinggi
Tahap 6 - Mantop!
2) Periuk kami juga boleh kawal masa antara 20-40 minit.
3) Periuk juga disertakan alat kawalan jauh..so tak yah susah2 nak keluar tekan adjust suhu..sambil duduk tekan jer suhu dan masa anda kehendaki..


Layna Steam Sauna

RM580.00
FREE DEKIVERY SEMENANJUNG MALAYSIA
Terbaru dari nazconsauna..kepada anda yang seharian duduk bekerja kni kami tampilkan Layna Steam Sauna..anda boleh bersauna sambil baring sahaja..sungguh santai seperti di spa..rehatkan minda setelah seharian penat bekerja..



 
Sebagai rujukan, anda boleh menonton video di bawah untuk melihat cara menyimpan Sauna Layna

 

SET BERSALIN NAZCONSAUNA

Gabungan Kaedah Tradisional-Moden


Gabungan Kaedah Tradisional-Moden untuk medapatkan bentuk badan yang ideal semula dalam masa singkat dan badan kekal langsing dan cergas semula selepas bersalin..menjimatkan dan boleh gunakan walaupun selepas berpantang..dengan privasi di rumah..Ramai telah miliki set peribadi Hot Mama NS yang sentiasa HOT!!
Kelebihan Hot Mama Set
1. Menyingkirkan toksik2 dan air2 berlebihan semasa dalam pantang.
2. Mengecilkan semula peha, Perut dan punggung
3. Menyingkirkan selulit di sekitar peha, perut dan punggung.
4. Sauna Belt dan Sauna Pants fungsi seperti Tunku Moden..Orang dulu2 gunakan batu sungai atau besi yang di panaskan.
5. Waist Trimmer limited edition menyokong bahagian belakang sekiranya sakit atau lenguh2 pinggang.

 

Saiz M - 27-35 inci / Saiz L - 36-42 inci
(Anda juga boleh tukar kan waist trimmer Hitam NS untuk Hot Mama Set 260 atau Hot Mama Set 180)..

(M) 25”-30” / 64 – 76 cm
(L) 30”-35” / 76 – 89 cm
(XL) 35”- 40” / 89 – 102 cm
(2XL) 40”- 45” / 102 – 115 cm





2 comments:

Anonymous said...

You made some really good points there. I checked on the net for
more information about the issue and found most individuals will
go along with your views on this web site.
Also visit my web-site ; Pkr3.co.Kr

Anonymous said...

Link exchange is nothing else except it is only placing the other person's web site link on your page at suitable place and other person will also do similar in support of you.
Look into my web site - facebook page

Post a Comment

 

Jajawafi Plasa Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting