Friday, December 10, 2010

PHEROLINS

Posted by JAJA SDP at 2:32 AM
PHEROLINS
RM50







Apa itu Pherolins?
Pherolins ialah wangian yang disebatikan bersama pheromone & copulin dengan tahap campuran yang paling sesuai untuk membantu anda memanupilasi pheromone & copulins di dalam Pherolins tersebut pada tahap optimum. Pherolins mewarnakan kehidupan anda dengan menaikkan tahap keyakinan diri anda, menampilkan diri anda di tempat kerja atau untuk mendapatkan lebih perhatian tetapi yang lebih hebat lagi, ia membantu anda menarik perhatian lelaki. Lelaki akan lebih mudah mesra dan selesa bila bersama anda. Untuk pasangan suami-isteri, sudah tentu Pherolins akan membantu mengeratkan lagi perhubungan & keintiman anda berdua. Suasana akan lebih tenang & ceria apabila anda berada di dalam lingkungan aura wangian Pherolins. Pherolins adalah salah satu cara yang berkesan untuk menarik perhatian lelaki. Ianya meningkatkan daya tarikan anda pada lelaki. Anda akan bertemu lebih ramai lelaki dan mereka akan lebih segera perasan pada anda tatkala anda berada dekat pada mereka. Pherolins mengandungi kandungan wangian, termasuk copulins & pheromones, di mana kedua-duanya telah terbukti meningkatkan daya tarikan wanita pada lelaki.

Bagaimana Pheromones Memikat Perhatian Lelaki?
Pheromones bukan lagi satu rahsia, ianya memikat lelaki secara alami apabila dirembeskan oleh berbagai bahagian tubuh anda melalui peluh. Bezanya di sini, Pherolins menggunakan pheromones yang disintesis secara klinikal dengan menggunakan pheromones manusia sebagai asas. Hasilnya, pheromones sintetik manusia yang dipertingkatkan untuk kesan optimum.

Bagaimana Copulins Bertindak?
Cecair seperti hormon ini dirembeskan oleh bahagian vagina wanita ketika ianya mengesan kehadiran air mani atau terangsang. Fungsinya ialah untuk menarik perhatian dan lebih hebat lagi ianya boleh mengawal pusat otak lelaki membuatkan lelaki lebih tertarik, memberikan lebih perhatian dan membuatkannya mengikuti kata. Pherolins menggunakan copulins yang disintesis secara klinikal dengan menggunakan copulins manusia sebagai asas. Hasilnya, copulins sintetik manusia yang dipertingkatkan untuk kesan optimum. PHEROLINS ada tambahan ramuan khas utk merangsang lelaki iaitu COPULINS.


Kandungan:
* Pheromones
* Copulins
* Fragrance oil


Sesuai utk semua golongan wanita.
bullet
Pherolin membolehkan anda kelihatan seksi dan menawan.
bullet
Lelaki akan cuba menggoda anda tanpa anda sedari.
bullet
Lebih mata memandang kearah anda tanpa paksaan
bullet
Dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan dapat lebih perhatian.
bullet
Anda akan dapat lebih senyuman dari lelaki.
bullet
Anda dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan.
bullet
Hari yang anda lalui, pasti akan lebih menyeronokkan!
bullet
Bila lelaki bau sahaja buatkan hati tertanya-tanya,bau apakah ini.hemm..
bullet
DI-JAMIN BERKESAN.
Kesan keatas setiap individu adalah berbeza. Pherolins di cipta secara saintifik untuk memikat pasangan berlainan jantina. Produk Pherolins di formula di USA.
Produk ini tidak mengandungi bahan berasaskan haiwan. Gunakan produk ini untuk meningkatkan keterampilan diri anda.
Pheromones adalah bau semulajadi yang dikeluarkan oleh badan, untuk berkomunikasi dengan orang di sekeliling anda. Melalui pelbagai kajian, saintis mendapati bahawa manusia menggunakan bau sebagai perantara yang mengawal tingkahlaku ketika berkomunikasi, secara sedar atau tidak.

Sekarang telah ditemui bahawa tingkahlaku manusia dipengaruhi kuat oleh deria bau semulajadi ini. Bau ini sebenarnya dapat menolong anda menarik perhatian dan memikat mereka yang berlainan jantina. Kajian menunjukkan lelaki memilih wanita yang mereka suka bukan hanya berdasarkan rupa semata-mata.
Mereka memilih wanita yang mereka rasakan ada sifat kewanitaan yang kuat. Dan sekarang anda bertuah kerana dengan kuasa pheromones daripada Pherolins, anda boleh membuat mana-mana lelaki merasakan perasaan tertarik yang amat sangat terhadap anda.
Pherolins mengandungi pheromone manusia tulen jenis (5-Alpha-Androst-16-En-3-One), + copulin yang akan membuat mana-mana lelaki yang berada dekat dengan anda merasa tertarik kepada anda. Lelaki akan memuji bau anda yang begitu menarik dan sedap, sebenarnya mereka tertarik pada pheromones yang terkandung dalam Pherolins.
Pherolins bukan pheromone yang berasal dari haiwan, jadi anda boleh menggunakannya tanpa was-was. Kajian mengenai pheromones telah membuktikan yang ia boleh menaikkan sifat romantik lelaki dan membuatkan mereka inginkan perhatian dari wanita.
Kami menjamin 100% penggunaan Pherolins akan menyemarakkan lagi kasih-sayang pasangan anda!
Pherolins pasti akan mengubah hidup anda dan, DIJAMIN!

Apakah Kesan Yang Anda Akan Dapat Lihat Selepas Menggunakan Pherolins

Lelaki akan cuba menggoda anda tanpa anda sedari.
Lebih mata memandang kearah anda tanpa paksaan
Dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan dapat lebih perhatian.
Anda akan dapat lebih senyuman dari lelaki.
Anda dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan.
Hari yang anda lalui, pasti akan lebih menyeronokkan!
Membuatkan lelaki tertanya-tanya bauan apa yang anda pakai...
DIJAMIN BERKESAN


TESTIMONI

Zaida Fazal February 9 at 9:07pm Report
Salam... Dah dapat parcel..thxs
tak sabar nak try thanyaporn tu..huhu.. ada org lain berminat jugak tapi nak tgk kita makan ok ke tak..
Pherolins bau dia lain2 eh? sebelum ni ada beli jugak lain baunya, yg ni lain pulak.. tapi bes la bau dia so takde hal..suka pakai pherolins, terpikat kat diri sendiri kot..ahaks :p
err.. powder dlm packet tu apa eh? tulisan sudah ilang daaa, mlm ni nak try emc..kalau ok maybe nak oder yg botol besarrr punya tapi bkn waktu terdekat ni laa

Zaida Fazal February 10 at 5:49am Report
powder tu cam takde bau la pulak.. nampak tulisan mcm belle/flower
pastu dlm mcm ada cebisan bunga

pherolin tu pakai tetiap hari [bila teringat haha] tapi tahan sgt lama.. rasanya yg 1st tu beli dlm bln 4 camtu..still ada sikit lagi



  • huh. br dpt blk laptop. ari2 dpt kan sms psl ke effective an pherolins tue?haha. sgt sengal na btau effectivenessnye tp xleh on FB..huhu~


Bibi Sayang ooo...pherolins nih mmg bau sgt sedap...dh gune berjam2 pun still menten wangi :)
10 hours ago ·  ·  1


==============================================================

PHERO-X
RM45

Ingin MEMIKAT Wanita?
Gunakan..... Kuasa PHEROMONE!

Gunakan (pheromones), sejenis hormon lelaki, pemikat wanita semulajadi (yang berkuasa) anda boleh memikat, mempesona, menguja, dan MENGGODA mana-mana wanita. Pheromones akan meningkatkan daya keterampilan anda, terhadap wanita secara mendadak. Di-jamin oleh saintis antarabangsa! Jadilah WIRA dalam arena memikat wanita!

  • pheromones membolehkan anda kelihatan seksi dan menawan.
  • wanita akan cuba menggoda ANDA tanpa anda sedari.
  • lebih mata memandang kearah anda tanpa paksaan
  • dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan dapat lebih perhatian.
  • anda akan dapat lebih senyuman dari wanita.
  • anda dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan.
  • hari yang anda lalui, pasti akan lebih menyeronokkan!
  • DI-JAMIN BERKESAN.



Pheromones adalah bau semulajadi yang dikeluarkan oleh badan, untuk berkomunikasi dengan orang di sekeliling anda. Melalui pelbagai kajian, saintis mendapati bahawa manusia menggunakan bau sebagai perantara yang mengawal tingkahlaku ketika berkomunikasi, secara sedar atau tidak.

Sekarang telah diketahui bahawa tingkahlaku manusia dipengaruhi kuat oleh deria bau semulajadi ini. Bau ini dapat menolong anda menarik perhatian dan memikat mereka yang berlainan jantina.

Kajian menunjukkan wanita memilih lelaki yang mereka suka bukan hanya berdasarkan rupa semata-mata. Mereka memilih lelaki yang mereka rasakan ada sifat kelelakian yang kuat. Dan sekarang anda bertuah kerana dengan kuasa pheromones dari Phero-X, anda boleh membuat mana-mana wanita merasakan perasaan tertarik yang amat sangat terhadap anda.

Phero-X mengandungi pheromone manusia tulen jenis (5-Alpha-Androst-16-En-3-One), yang akan membuat mana-mana wanita yang berada dekat dengan anda merasa tertarik kepada anda. Wanita akan memuji bau anda yang begitu menarik dan sedap, sebenarnya mereka tertarik pada pheromones yang terkandung dalam Phero-X.

Phero-X bukan pheromone yang  berasal dari haiwan, jadi anda boleh menggunakannya tanpa was-was. Kajian mengenai pheromones telah membuktikan yang ia boleh menaikkan sifat romantik wanita dan membuatkan mereka inginkan lebih perhatian dari lelaki. Kami menjamin 100% penggunaan Phero-X  akan menyemarakkan lagi kasih-sayang pasangan anda!



Apakah pheromones?
Setiap haiwan di muka bumi (termasuk manusia) menghasilkan dan bertindakbalas terhadap pheromones. Ia adalah sel hormon yang dikeluarkan melalui liang peluh dan hampir tidak BERBAU. Pheromone hanya dapat dikesan oleh organ (VNO) veromenasal yang terdapat pada pangkal hidung. Pheromones adalah hormon pemikat wanita paling berkuasa di dunia!

Ada lelaki yang boleh menghasilkan pheromones secara banyak, manakala ada sebahagian lelaki mengeluarkan pheromones terlalu sedikit dan mungkin tiada langsung. Lelaki-lelaki ini, yang mampu mengeluarkan pheromone dengan banyak secara semulajadi, mungkin anda lihat, mereka kelihatan lebih berkarisma dan punyai aura yang menakjubkan! Kadang-kadang, walaupun rupa mereka tidak menawan, tiada duit yang banyak, mereka dapat menawan gadis-gadis yang sangat cantik dan rupawan! Itulah yang dikatakan (body chemistry) daya bau badan yang mampu memikat - atau mungkin mereka telah menggunakan kuasa Phero-X!

Efek penggalak libido pheromones:
Pheromones bukan hanya mampu memikat seks yang bertentangan, ia juga merangsang libido pasangan anda. Ini bermaksud, dengan menitiskan Phero-X pada nadi anda, iaitu di pergelangan tangan dan leher, juga di belakang cuping telinga, daya tarikan seksual anda akan meningkat. Ini pasti membantu hubungan intim anda dengan kekasih anda. Wanita tidak akan terlepas olehnya! Ia seperti MAGNET. Dengan efek Phero-X ini, anda akan MEMPEROLEHI kelebihan berbanding lelaki-lelaki lain. Gunalah setiap masa, dan anda akan perasan bahawa, anda akan lebih sukses dengan wanita. (Janganlah risau, sebotol Phero-X ini boleh tahan sehingga 2-4 bulan lamanya!)

Phero-X akan meningkatkan keinginan (libido) wanita sekeliling anda secara sedar atau tidak. (kajian secara saintifik dan kllinikal yang dijalankan ke atas pengguna-pengguna pheromones) ia mengekalkan dan memanjangkan tempoh perkahwinan, persahabatan dan persaudaraan. Ini membuktikan pheromones bukan sekadar penggalak libido. Ia juga membantu anda mengharungi kehidupan dengan lebih berjaya. Cubalah sendiri! Anda pasti akan teruja.

Pheromones (hormon pemikat wanita) telah berjaya dihasilkan oleh sebuah makmal terkemuka Morgan Labs' di negara Rusia.
Kebiasaannya pheromone manusia terdapat di celah ketiak ketika perpeluhan berlaku.  Pheromone semulajadi ini adalah satu evolusi kehidupan yang sangat menakjubkan. Penemuan saintis mendapati bahawa, wanita memilih lelaki yang bakal menjadi bapa kepada anaknya berdasarkan faktor-faktor PHEROMONE yang dimiliki oleh lelaki tersebut! Fakta ini memang menarik dan harus anda berikan perhatian, bukankah begitu?

Phero-X mengandungi kandungan pheromone manusia tulen, pada gred tinggi dan terbaik, antara yang paling tinggi kepekatannya berbanding lain-lain jenama yang berada di pasaran. Anda pasti perolehi kesan yang OPTIMUM setiap kali menggunakannya.

Phero-X  adalah pheromones yang diadun dengan minyak berasaskan tumbuhan, tanpa sebarang alkohol. Pembeli harus berhati-hati membeli produk pheromones sintetik, campuran bahan asasnya alkohol seperti ethanol dan sebagainya, kerana kajian menunjukkan  bahawa pheromone akan rosak dan musnah dalam masa beberapa saat, sebaik saja ia dilarutkan ke dalam bahan berasas alkohol.

3 comments:

babynomei said...

yank... pherolin utk lelaki nye ade jual tak?

JAJA SDP said...

babynomei : phero-x ade jual :)

mohd firdhaus said...

salam masi jual phero-X ka?

Post a Comment

 

Jajawafi Plasa Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting