Tuesday, June 15, 2010

BEAUTISLEEP

Posted by JAJA SDP at 7:28 AM 1 comments
BEAUTISLEEP


RM240 DENGAN POSLAJU
RETAIL PRICE : RM260 DGN POSLAJU







1 KOTAK 60 KAPSUL
BOLEH GUNA UNTUK 2BULAN

Regain your youthful looks, health, energy and physical abilities to the level of a strong and healthy young adult.


IS YOUR BEAUTY IMPORTANT TO YOU?

DO YOU LOOK OLDER THAN YOUR AGE?

DO YOU FIND DIFFICULTY SLEEPING?

FEELING TIRED AND LETHARGIC ALL THE TIME?

DO YOU WANT TO HAVE A SEXIER AND BEAUTIFUL BODY?

DO YOU WANT TO ENJOY BETTER SEX?

DO YOU FEEL DEPRESSED?

DO YOU WANT TO LOSE FAT AND INCREASE LEAN MUSCLES?

LOOK NO FURTHER – YOU HAVE COME TO THE RIGHT PLACE….


FIND OUT HOW BEAUTISLEEP CAN TRANSFORM YOU TO WHAT YOU WANT TO BE!



1. APA ITU BEAUTISLEEP?

BEAUTISLEEP berkesan untuk pengurangan lemak di badan.

Kelebihan mengamalkan BEAUTISLEEP ialah ia berkemampuan untuk mengurangkan lemak di samping membina tisu yang tidak berlemak. Anda boleh merasakan perbezaannya apabila memakai pakaian dan akan terasa kelonggaran pada garis pinggang dan bahagian tubuh yang lain.

2. BAGAIMANA BEAUTISLEEP BERTINDAK?

BEAUTISLEEP bertindak pada pemulaan 90 minit pertama semasa tidur. Adalah penting mengambilnya sebaik sebelum tidur. Disyorkan pengambilannya pada masa perut kosong, atau 2-3 jam selepas pemakanan yang terakhir sebelum tidur. Dos yang disarankan untuk BEAUTISLEEP adalah sebanyak 2-3 kapsul sehari. Jika pengurangan lemak ialah keutamaan anda, sangat digalakkan mengamalkan 3 kapsul sehari bagi mendapatkan kesan yang lebih baik dan cepat. BEAUTISLEEP sangat berkesan sebagai salah satu alternative mengawal/mengurangkan lemak badan kerana setiap satu kapsul mengandungi 750MG Neurotransmitter yang sangat terkenal dengan nama GAMMA-AMINOBUTRIC ASID.

GAMMA- AMINOBUTRIC ASID bertindak sebagai NEUROTRANSMITTER adalah penting dan diperlukan untuk bahagian di dalam otak kita. Ia membuat tidur anda lebih nyenyak dan juga mampu merehatkan tubuh ke tahap yang maksimum.

BEAUTISLEEP merangsang semula pengeluaran semulajadi HPM yang baik untuk tubuh. Kesan HPM adalah anabolic (pembinaan otot) dan lipotropic (memecahkan dan menggunakan lemak dibadan) secara efektif dan berkesan bagi mengurangkan lemak dan meningkatkan tisu otot yang tegang.

Selain baik untuk pelangsingan, BEAUTISLEEP juga mampu mengawet-muda keadaan fizikal, lebih sihat dan lebih seksi. Pengeluaran HPM yang sihat dan lancar juga turut membantu menaikkan seri wajah dan juga menganjalkan kulit agar anda tampak muda sentiasa.

BEAUTISLEEP membolehkan pituari glandular mengeluarkan Hormon Pertumbuhan Manusia pada tahap serupa semasa kita remaja. Tahap HPM yang tertinggi ialah pada usia 20 tahun and ianya akan menurun apabila kita meningkat usia. Oleh sebab itu, Beautisleep adalah baik bagi melambatkan penuaan.

3. ADAKAH BEAUTISLEEP SESUAI UNTUK BINA BADAN?

HPM berkemampuan untuk menyimpan nitrogen di dalam tubuh. Ia juga meningkatkan kadar protein sintesis tanpa mengganggu protein di dalam sel. Kesan ini dapat memberi anda badan yang tegang tanpa lemak. Oleh sebab itu badan akan lebih kemas, berotot dan terbentuk cantik. HPM boleh membantu:

* Pengurangan lemak di badan kepada 72%
* Meningkatkan tisu otot kepada 81%
* Meningkatkan kekuatan otot kepada 88%
* Menambahkan daya senaman kepada 81%
* Menambahkan bersenam- Ketahanan kepada 83%
* Meningkatkan tahap kekuatan kepada 84%
* Meningkatkan kesembuhan kepada 71%
* Meningkatkan tulang belakang (Fleksibiliti) kepada 53%
* Meningkatkan immunisasi sistem kepada 73%

4. BOLEHKAH BEAUTISLEEP MEMPERBAIKI HUBUNGAN KELAMIN?

Hormon pembesaran Manusia (HPM) berkemampuan membesarkan organ seks. Pengambilan Beautisleep yang konsisten mampu merangsang semula otot organ yang mengecut supaya aktif dan mengembang semula. Selepas usia 40 tahun, alat kelamin lelaki dan wanita (clitoris) akan megecut, dan pengajian baru telah mendapati selepas pegambilan HPM, organ seks akan mengembang/membesar seperti hampir sama semasa anda berumur 20an. Selain dari pembesaran di dalam saiz terdapat juga peningkatan pada fungsi seks anda. HPM membaiki hubungan seks anda dari sudut rangsangan, peningkatan libido, dsbgnya. HPM mampu:

* Meningkatkan potensi seks dan frekuensi kepada 75%
* Ketegangan kemaluan lelaki kepada 62%
* Mengatur semula kitaran haid kepada 38%

5. KEBAIKAN LAIN APABILA MENGAMALKAN BEAUTISLEEP?

* Mengurangkan lemak
* Penambahan tisu otot yang kurang lemak
* Peningkatan kekuatan
* Peningkatan sistem immunisasi
* Pembaikkan fungsi seks
* Keanjalan kulit
* Kekurangan kedut-kedut di muka
* Mengurangkan selulit
* Membaiki penglihatan
* Menambahkan memori
* Menyenyakkan tidur anda
* Menambahkan prestasi senaman
* Menstabilkan darah tinggi
* Membaiki kolestrol
* Meningkatkan tulang selaput
* Melebatkan rambut dan kualiti rambut
* Menyembuhkan lukaBEAUTISLEEP sesuai untuk lelaki dan wanita.

7. BERAPAKAH UMUR YANG SESUAI DAN APAKAH KESAN SAMPINGAN BEAUTISLEEP?

Kami mencadangkan Beautisleep diamalkan pada usia 20 tahun ke atas. Dos yang disarankan ialah 1-3 kapsul sehari tetapi ujian yang kami lakukan ialah dengan pengambilan 3 kapsul dan lebih. Untuk wanita yang hamil disarankan supaya mendapat nasihat pakar perubatan sebelum mengamalkannya.

8. HPM TERKENAL UNTUK ANTI-PENUAAN, ADAKAH BEAUTISLEEP BOLEH MELAMBATKAN PROSES PENUAAN?

Beautisleep adalah produk sesuai untuk Anti-Penuaan.Laporan suratkhabar di STAR, pada June 2004 menyatakan: neurotransmitter menurun apabila kita meningkat usia. Dengan itu kombinasi NEUROTRANSMITTER dan tahap HPM adalah penyelesaian untuk kejelitaan dan nampak muda selalu. Ini semua berlaku apabila anda mengamalkan Beautisleep.



9. BERAPA LAMAKAH SAYA DAPAT MELIHAT KESANNYA?

Dalam kebanyakan kes, anda akan dapat merasai kesan positif pada minggu pertama pengambilannya seperti tidur yang lebih nyenyak dan selesa, lebih cergas dan bertenaga, dan sebagainya. Amalan Beautisleep yang berterusan akan dapat dirasai berlaku di dalam tubuh juga secara fizikal, tubuh akan lebih kemas dan anda akan melihat kekurangan lemak dibadan, selain dari itu rasa cergas, selesa, tenang, dsbgnya. Kami sangat mengesyorkan anda mengambil BEAUTISLEEP selama 3 bulan berturut-turut untuk menghilangkan lemak di badan.

10. ADAKAH BEAUTISLEEP SELAMAT DAN APAKAH KESAN SAMPINGANNYA?

Beautisleep selamat untuk digunakan tanpa sebarang kesan-kesan negatif. Ramuan GAMMA-AMINOBUTRIC ASID telah ditemui pada 1883 tetapi pada waktu itu ia hanya digunakan sebagai neutrotransmitter bagi penyakit saraf.Kini, kajian mendapati ia juga amat ketara bagi PENGUmempunyai kesan yanRANGAN LEMAK dan badan yang lebih sihat.


12. ADAKAH SAYA PERLU BERDIET ATAU BERSENAM APABILA MENGAMBIL BEAUTISLEEP?

Bersenam dan diet adalah satu gaya hidup hampir sempurna dan amalan gaya hidup sihat. Namun begitu, dengan pengambilan Beautisleep ditambah dgn amalan pemakanan yang seimbang dan senaman ringan dapat memaksimumkan kesan positif pada tubuh anda.

13. BAGAIMANAKAH BEAUTISLEEP DIJUAL?

BEAUTISLEEP dijual di dalam botol (60 kapsul) atau serbuk (70 gm) didalam pek.


TESTIMONI BEAUTISLEEP

Originally Posted by pinkybaby 
jot, lupe nk bitau..beautisleep da smpi.. da mkn da pon.. hehehe.. lepas beberapa hari mkn, baru trase, tido mlm yg sgt best. skang nie..smpi tido siang pon syok. ahaks :P

btw, jot takde jual Protecur 100 ke? interested gak nk try.

Originally Posted by pinkybaby 
ok.cool..kalo jot jual senang sket la..sbb beli brg semer pon ngan jot. sbb rase da jatuh chenta gak ngan beautisleep nie..since rase tido itu sgt la bes, nak bgn pagi pon liat tau :P lg satu kan, cam perasan muke berseri2 la kalo bgn dr tido..tatau la sbb ape..maybe sbb since pinky skang mkn kb + gune emc + dr. jart + dodo juga, tak lupe sabun kojic. nanti kalo ader perkembangan menarik pasal beautisleep pinky update lg kat sini yea.

mintk jot reserve dodo pink utk pinky 2 ketul yea..nanti gaji pinky dtg cini beli lg..hehehhe..

 

Jajawafi Plasa Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting