Tuesday, March 8, 2011

GLUTA GOLD SOAP

Posted by JAJA SDP at 9:25 PM

 

HARGA: RM50 DENGAN POSLAJU


GLUTA GOLD SOAP dirumus khas untuk mencerahkan kulit. dirumus dengan kombinasi
  • GLUTATHIONE
  • ALPHA LIPOIC ACID
  • VITAMIN C
  • GRAPESEED EXTRACT

membantu mengurangkan bintik2 hitam, parut, mencerah dan memelihara kulit supaya lebih sihat. mengandungi antioksida supaya kulit sentiasa sihat, kelihatan muda dan berseri. Gunakan setiap hari atau 2x sehari dan dalam masa yang sama, jangan terdedah kepada cahaya matahari terus dan gunekan pelindung matahari yang baik dalam masa yang sama. 

Boleh digunakan pada muka dan badan. tidak pelu cuci lama2, 10saat minimum dah mencukupi.. :)



TESTIMONI

Originally Posted by puchi
gluta gold soap.smlm dpt terus mencuba.mlm pun cuci lg.rasa lembut aje muka akak.lg akak teruja bangun pagi jerawat pasir kat muka akak makin berkurangan.bukan sikit kurang tp banyak.jerawat yg semalam akak picit,smlm bengkak giler,bangun pg langsung surut bengkaknya.ni dah tekad xnak picit jerawat...selalunya 2 ke 3 hari baru ok...huhu..teruja sungguh...thanks jojot recomend kat akak brg2x yg best..


Qaisara Afiqah June 2 at 6:33am Report
Kak, tq barang semua dh smpai. Hehe ok lah sabun gluta gold tu, mak sy pkai sehari pun jerawat yg halus2 hilang. Lembut je dia ckp :) Td ad tgk blog, ad produk bru ye kak? Untk ape?

3 comments:

norull ejjan said...

best nye guna sabun ni.....lembut aje..bau pun sedikit wangi...n yg penting kulit lembab je...

JAJA SDP said...

norull ejjan : hye sis.. ok ek dgn sis sabun tuh? best2 tumpang hepi :)

ecah said...

mane order formnyer kak?

Post a Comment

 

Jajawafi Plasa Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting